Selv er jeg ikke sikker på om jeg tør si hvorfor jeg er anonym, men det er en slags sperre i fra barndommen en gang. Kanskje er det også lettere å være skapende uten det gamle navnet hengende,

Noe av det jeg liker å gjøre er å se verden og ta bilder. Helst med sterke farger og symetriske mønster, men egentlig alt som sier noe om liv, engang, nå eller fremtidig. Og hva sier vel ikke noe i den retning om en bare tar seg tid til å se og reflektere litt filosofisk eller faktisk.

Så er jeg glad i mat. Helst villt og med økologiske grønnsaker til, helst fra egen hage, om jeg hadde en. Skulle gjerne ha skutt dyret selv også. Kanskje jeg er en slags drømmer, en som liker å male, spille musikk og synge. Danse, drikke med venner og ukjente og ikke minst være med barna mine og gjøre ingen ting. Bake noe ungene kan spise, synge med dem, leike med dem og la dem få lære seg musikk og være i naturen.

Får vel si jeg har en tendens til filosofi, kverulering, absoluttisme og alt-er-mulig tankegang. Samtidig er jeg kjempepositiv, glad i sort humor, tøvete, seriøs og bitter, samt tilgivende, glad og så ofte som mulig betrakter jeg disse følelsene stige opp i meg og aller helst uten å fyre særlig oppunder ukonstruktive sådanne samt tanker… Tar tilbake bevisstheten om en kan si det slik.

Lykke til med en ny uke. De tar i alle fall aldri slutt. 🙂 Ukene….

Melankolien er deilig og vond. Den får sitte igjen alene 😉 Jeg går videre….

